Thursday, February 10, 2011

Si Perompak Yang Sopan & Jujur


Aku bukan nak repect pencuri ni tapi cara dia mencuri agak RARE dan pelik dari pencuri-pencuri lain. Pada dia mencuri, masuk Bersamamu lagi bagus. Mari kita saksikan....


Dan perompak berusia 65 tahun ini ditangkap atas tuduhan rompakan bersenjata dan mencuri. Kesian aku tengok pakcik ni, tapi nak buat macam mana, salah tu tetap salah.

7 comments:

Mr Laici said...

"i bring it back".. tu yg x tahan tue.. huhuuu...

Entry Terbaru: Kasih Isteri terhadap Suami

kau kesah ke?? said...

huhu.

Rehany Park said...

kesian pakcik tu dah terdesak sgt sampai sanggup merompak.. )':

AIMAN said...

amboih sopan sgt aih.. haha

akeep razalee said...

sian die nak sara cucu la tuh. .HAHA. .

koepee said...

aku tgok pn xdk semangat.. hadoii..

areripe said...

dia nak beli iphone kat cucu dia la..haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...