Tuesday, February 8, 2011

Lek Lue Bro!!


Aku tau ramai yang tak puas hati ngan lecturer masing-masing. Ye la, baru je abes cuti on the spot nak buat test la, quiz la, assignment la, macam-macam lagi la.. So, sit back & enjoy these nice pics ok..

















p/s: aku pun tensen jgak.. blik je dr cuti, tros kne bt kje.. ikat pokok la, spraying la, adoi... kasi can la bos.. plz....... :)

13 comments:

kau kesah ke?? said...

kau nak cuti ke?

koepee said...

1 day off + unlimited supply of diet coke.. :)

Amiey White said...

alolo comey ariff , =.="

koepee said...

amiey: ==??

missSenget said...

jom2 cuti....
lalala~~

~epahblossom~ said...

alamak..banyaknye fail..takot takot =p

koepee said...

epah: jgn fail exam dh ler.. hehee

NOOR FATIN said...

hahaha! lawak gambar2 tu.. isk isk ada yg mcm ngeri, ada yg mcm lucah. ada yg mcm kurang ajar. mcm2 :)

koepee said...

fatin: hehehe... :)

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

relax dude...
kalau ko tak puas hati..
ko ikat bos ko kat pokok..
snap picture...
taip fail.. hahha

amry said...

rileks broooo...jangan fening2 dulu...ko fikir atau tak, ko tetap akan buat gak. set time jer. hahaha...apa yang kau merepek ni. kah kah kah....

tulus sweet said...

haha!tak tenang aku....

koepee said...

line putih: cadangan yg RARE!! akn aku bt.. ahahahahah!!

amry: aku merepek ke ko yg merepek ni??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...