Sunday, January 16, 2011

DOOODOLLS® semakin 'hot'!

Mungkin ramai dah tahu, mungkin ramai belum tahu. Dulu masa zaman sekolah kita didatangi dengan fenomena Digimon dan Pokemon sehingga membeli pelbagai aksesori yang ada berkaitan dengan makhluk comel itu. Dooodolls dicipta oleh Darren Chen seorang pakar grafik pada tahun 2004. Yang bestnya Chen adalah orang Malaysia dan bermula dengan mencipta patung-patung comel ini untuk kawan dan keluarganya sahaja. Memandangkan mendapat 'feedback' yang menarik, Chen telah meletaka dooodollsnya pada kedai rakannya.



Darren Chen Founder Dooodolls
Dooodolls dijual dalam pelbagai bentuk iaitu patung, topi, aksesori lappy dan alat tulis, dan lain-lain yang boleh dibeli secara online di http://estore.dooodolls.com. Aku pun tahu pasal Dooodolls ni dari seorang kanak-kanak riang Shuhusna yang semangat nak pergi Penang beli makhluk comel ini.


Aku pun rasa nak beli satu memandangkan Account Maybank2u aku ada lagi RM150. Letak dalam Savvy aku ni rancak bagai! Comel takdak hari. Comel dia unik dari comel karakter karton yang lain. Bagi yang nak hadiah kat kawan atau kawan special tu aku galakkan bagi ja Dooodolls ni, Darren Chen all the best to you! 

16 comments:

Peeka Syuhada said...

kawaii.. =p

efa said...

comel eh nak pi beli 1 huhu..aku tak taw pon pn kewujudannya kt penang..nk pi beli........

me is aku said...

comel!
pe kate kau beli satu lebih, bagi kat aku..ahaha

areripe said...

nak beli dekat aku pun ada catuan ni kan nak beli kat hg.
hehe!

efa: yeap, beli cepat.

areripe said...

shafika: kawaii!

AIMAN said...

hulamak...! buh dalam wira aku satu

areripe said...

beli sendiri ar, dah ar JPA 5k
haram J!

Raden said...

bosan da terime mnde2 camni dr laki. haha..bg la duet! ~mode diva.

Luqman Zakaria said...

anda ditag!

http://myamigosspace.blogspot.com/2011/01/blog-saya-nak-domain.html

areripe said...

amira: mu ingat murah kut dooodolls tu... mode diva la sangat.
haha!

Anonymous said...

comel yewww!!

Unamn said...

comel and cute2 ;)

Atqhsykla said...

Sukaaaaaa <3 Yg paling besar hari tu dah tengok dalam 100+ cmtu. :D

Miss AZ said...

i mmg suka dooodolls..
dah ada 4 ekor kat rumah :D

areripe said...

apa salah kalau support produl malaysia yang berkualiti!

amirah zawanii: nak satu!!!birthday nanti bagi arip no!!
haha!

amry said...

rezeki tak disangka kan. comel dud. aku baru tahu patung ni...aku suke patung gak..hehehe...comel perrr...(buat muka seposen cover malu)LOL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...