Sunday, January 2, 2011

5 Fast and Furious

Adoi, tunggu sepupu punya la lama, dia pi tukar tayar pulak. So, sempatlah review satu movie blockbuster yang akan keluar tahun ini! Budak-budak lelaki sekalian, kali ni cerita lumba kereta epic ini akan meletakan barisan-barisan pelakon yang hebat! Kalau tengok trailer cerita ni, banyak juga kereta-kereta baru yang dipertontonkan. Aku malas nak sembang panjang, sepupu aku aku pun dah sampai. Tengok trailer filem ini yang memang gempak gila!


Trailer Fast Five


Ini antara babak-babak yang ada dalam filem yang gempak ini!
 Ini sama sekali bukan dari filem Fast Five.HAHA



5 comments:

amry said...

PERGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!aku mesti kasi tengok ini cerita......minat gilor aku ngan racing movie ni...tambahan aku ada sebiji skyline kat belakang rumah. memang hari2 aku ayan drift....
(kereta kontrol....hahahahahaha)

Unknown said...

uiyyooo pantasnya buat liputan.. terer3

Mr. Swift said...

Hello! Singgah sini dan polo anda!
Btw lawa blog and happy new year!

Psst : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

areripe said...

laju macam fairlady la.haha!

Chuck said...

BESTTTT SIOT!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...