Sunday, January 2, 2011

Pulang ke Perlis

Adoi! Malasnya nak balik belajar. Dah la kereta rosak, kena la balik dengan sepupu aku. Sebaik dia ada kereta. Savvy aku buat masalah lagi. Temperature naik sampai air dari radiator tembak keluar. Sedih betul....
Terpaksalah aku packing lite, sebab mengurangkan beban kereta sepupu aku. Beg pun aku dah lupa letak mana. Kalkulator Saintifik pun dah hilang kut? Test Pad Semester lepas sedekah habis dekat asrama buat lap cermin. Cuma aku ada pensil,rubber dan pen yang masih berada dalam bilik aku.

Bagi semua blogger yang masih belajar aku ucapkan selamat menempuhi semula alam pembelajaran yang bosan.HAHA!

Lagi sepuluh minit sepupu aku nak datang 'pick-up' aku. Jadi, belajarlah rajin-rajin kepada semua pelajar tak kiralah upsr,pmr,spm,stpm,dip,asasi,degree mahupun master....
Pembelajaran Diutamakan Pencapaian Didahulukan

5 comments:

amry said...

universiti apa tu bro?neway. selamat menjadi budak skema..hehehe

areripe said...

uniMap(uni. malaysia perlis)
haha, xmaw skema. Buat ala-ala GTO sikit...

CiPoT CeDoT said...

dok asrama ke bro???..jaga2..ada hantu...akhaz...

amry said...

oooo.....aku rasa ada member aku kat U tu. blogger gak. terrer bai member aku tu.
Blog.mohdisa[dot]com

Mr.TN_SkY said...

hehehe...gud luck in ur study at 2011 ya? <--nk kena blik jgk ahaha..aduii..seyes mls :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...