Thursday, February 3, 2011

Ted Williams: The Man With Golden Voice

Ted William.. Apa yang korang kenal dengan orang ni?? Kalo korang tak kenal dia pun takpe, takder sape yang nak marah korang pun. Lagipun Ted Williams ni bukan la orang yang berpangkat besar. Dia ni adalah sorang insan yang mengalami banyak masalah sampai dia sanggup minta sedekah kat tepi jalan. So, apa yang hebat sangat dengan Ted ni??? Uniknya Ted ni adalah suaranya. Dari rutin harian dia mintak sedekah, akhirnya ada la sorang mamat ni yang tertarik ngan suara Ted ni. Masa diorang bagi sedekah kat Ted ni, diorang pun mintak la Ted buat demo sikit. Hasilnya, BOOOOMM!!! Kecoh terus kat internet. Aku takmau bagitau korang, korang dengar la sendiri kat video yang aku letak ni.


8 comments:

arep_lockermonth said...

nice voice lah!hoho :P

Nazrin Nasir said...

WOW,Hebat giler ahh..
suare die mmg cukup unique!

koepee said...

xyah susah2 bli radio dh.

Mah@mahu said...

memang gempak gila lah suara dia.. nak juga jadi Dj radio heheheh..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

perg.. gile2 rare ni..
bawak balik umah..
wat siaran pagi..
gerenti aku bgun nak dgr..

Cik Eliza said...

hahaha. gempak sey !

;P

Anis Akhir said...

suara dy...perghh...
kalau jd dj atau pengacara, cnfirm best...

AIMAN said...

suruh dia nyanyi lagu isabella, mantap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...