Monday, February 14, 2011

Konspirasi Kematian Hitler RARE!

Aku rasa tak payah lah aku ceritakan tentang Adolf Hitler yang memang korang semua dah kenai. Mungkin budak sekolah rendah masih kabur-kabur tentang diktator terhebat dan terkejam di dunia ini. Aku terlantas nak tulis post kali ni sebab tadi aku buka channel 553(National Geographic) yang storykan penemuan tengkorak Hitler dan gigi Hitler. Tapi agak hambar tinggal lagi 15 minit dokumentari tu nak habis, so memang aku tak berapa nak faham. Yang aku taw, saintis forensik tu dok kaji gigi Hitler dan kesahihannya.



Jadi aku pun google lah Adolf Hitler Dead dan bacalah sebanyak mana konspirasi tentang kematiannya. Pada pandangan aku Hitler adalah seorang yanng kejam dan kekejamannya ditumpukan pada orang Yahudi. Am I right? Korang pun aku rasa dah pernah tengok quote Hitler mahupun gambar Hitler bertemu Ilmuan Islam dan dikhabarkan meletakan ayat Al-Quran dalam teks ucapannya dan membernarkan tenteranya yang beragama Islam sembahyang dahulu sebelum memberikan ucapannya. Tapi dekat sini aku bukan nak cerita Hitler dan Islam, tapi kematiaan Hitler masih menjadi misteri sehingga sekarang. Ada tiga teori kematiaan Hitler iaitu
  • Hitler telah membunuh dirinya di kubunya pada tarikh 30 April 1945, tubuhnya dibakar dan sebahagian besar hancur, dan serpihan-serpihan lain bertaburan atas sebab letupan bom.
  • Hitler melarikan diri dari Berlin pada tahun 1945 dan kewuujudan Hitler telah dinyatakan di seluruh dunia.
  • Mayat Hitler yang rentung dijumpai Rusia pada 1945 dan autopsi dilakukan. Mayatnya disembunyi dari bangsa-bangsa Barat dan mereka akhirnya menghapuskannya pada tahun 1970. Tengkorak dan gigi dibawah didakwa serpihan dari tubuh Hitler.
Terbukti ini memang gigi Hitler, Hitler pun pakai gigi emas.HAHA
Tengkorak yang dikatakan milik Hitler
Dan apa yang aku lihat tadi di Channel National Geographic santis yang bernama Mark Benecke tadi berjaya membuktikan gigi itu adalah gigi Hitler dan apabila hendak ke Moscow kembali untuk membuat ujian DNA ke atas tengkorak bagi proses penyepadanan DNA gigi dan tengkorak tidak dapat dilaksanakan atas sebab pihak Moscow memberhentikan kajiannya serta-merta. Adakah pihak ini tahu kebenaran tentang tengkorak ini dan cuba merahsiakan kepada orang awam tentang kebenaran kematian Hitler? Dalam aku mencari kebenaran aku terjumpa satu artikal yang menyatakan tengkorak yang dikatakan tengkorak milik Hitler ini bukanlah milik Hitler. Ia adalah tengkorak seorang perempuan dari kajian ahli arkeolgi Nick Bellantoni dari Universiti Connecticut.

Satu lagi yang pelik , mengikut bedah siasat Hitler meninggal dunia kerana keracunan oleh sebatian sianida. Sebelum kematiannya, Hitler telah meminta racun ini daripada doktor peribadinya, Dr Ludwig Stumpfegger dan Ketua SSHeinrich Himmler. Racun ini berbau seperti 'almond' terbakar. Semasa Adolf Hitler dan Eva Braun ditemui mati, para pengikut Hitler berkata mereka telah mengesan bau almond terbakar ketika mereka memasuki bilik. Semasa mayat mereka dibawa ke Chancellery garden, bau itu hadir daripada mayat Eva, tetapi tidak ada bau apapun pada mayat Hitler. Yang mana satu betul?
Sorang kata Hitler tembak kepala sorang kata Hilter guna racun. Tapi yang pelik dua-dua kenyataan mai dari pihak Russia. Haishh...

Apa yang aku lihat dekat sini adalah konspirasi kematian Hitler amatlah RARE sebab kalau korang search ja kat Google memang banyak sangat konspirasi tentang Hitler, tak kisahlah masa beliau hidup ataupun dan mati. Dan aku rasakan negara Eropah amatlah bencikan Hitler sehinggakan sejarah beliau diputar-belitkan untuk mengaburi mata kita. Dan berkaitan Eva Braun, fakta rare tentang perempuan ni adalah berkahwin dengan Hitler tak sampai 40 jam dan mengahwini Hitler semasa hari kejatuhan Hitler di dalam kubu yang telah dikepung. Last but not least, orang Eropah menyangkal dakwaan Hitler bunuh diri guna pistol sebab tindakan bunuh diri guna pistol adalah lebih hebat dan berani dari menggunakan racun.

Bersambung...(panjang sangat, malas nak tulis, takut korang borrrinngggg)

14 comments:

Biey said...

sumpah tak boring..cite adolf hitler memang besh.. teruskan..

koepee said...

aku sokong hitler bukan sbb dia pembunuh tp sbb dia dh tau konspirasi yahudi.. kalo ada msa search la maklumat psal THE PROTOCOLS OF THE ELDERS OF ZION.. dlm ni korg bleh dpt maklumat cmna bangsa laknat ni rncang global domination.. 1 lg, korg tgok kt tv yg yahudi ngn kristian mcm kwn baek kn?? sbnaqnya, yahudi ngn kristian xpnah kwn & xkn kwn smpai bila2.. adoii.... rsa cam nk bt post bru la plak.. =='

Basri Mohd Nor said...

Sambung lagi

LynnAiza said...

honestly,tak pernah habis baca entri ala2 mcm ni bfore ni..tapi,seriusly ini tak boring!good2..

like comment from koepee.;p

koepee said...

lynn: tq.. :)

sayaidaydotcom said...

tak boringggg ponn,,bila dah semangat baca,,tiba2 sambunggg,,haha,,,

Afzainizam said...

_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______ ♥♥♥♥♥♥♥♥SAY NO TO VALENTINES
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥DAY♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

BARU TAHU..... KALAU TAK TAHU

hana said...

pernah bace tp suke bace pasl hitler..
orng yahudi dh meracuni fikiran dgn knyataan yg Hitler tu kjam..
pada hal hitler tu la yg tau konspirasi yahudi..
=D

Raden said...

aku tak penah sekali pun rase benci kat hitler. gile beliau memg hebat. beliau da nmpak ape jews boleh buat dr zaman beliau. tgok skrg ape da jd?

aku rase beliau di bunuh laa..org jews je alter2 sejarah..

Beliau tidak pernah minum arak oke!
mungkin juga beliau ini Islam..
sape tahu kn..

Belalang hijau Perisik said...

pernah terbaca satu artikel tp dah lama sgt...katanya hitler tak mati tp dia lari bersama org2nya dan konon cerita dia bersembunyi d negara asia tenggara...heh

afifah said...

tgok kejap je..adush...memula tgok tu cam xconfident je..kecik molek je tengkorak tu..ape je yg dpt dia siasat..story la lg..!

Si Sejuk said...

wei arip,
aku nak tau cerita mamat ni. ang cerita r pasal kisah dia ms dia hidup.. aku tak mau masa mati.

iqsan said...

mungkin adolf mati bunuh diri sebab dia tahu yang dia ada darah yahudi ... sebab sy pena dengar cite pasal adolf nie ... tp dah lame dah ...

iqsan said...

sy perna dengar cite psal adolf ni tp dah lma dah ... serba sedikit yg sy tahu tentang kematian adolf ni ... (adolf mati bunuh diri keranaadolf dpat tahu yg dia ada darah keturunan yahudi lau adolf membunuh diri ... ) ... mungkin lah ... seingat sy lah ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...