Friday, December 31, 2010

Telurku sudah hangit

Adoi! Bila chef yang bertauliah cuba menggunakan dapur nilah yang jadi. Sejak hari Ahad lepas aku setiap hari makan telur separuh masak untuk bagi badan jadi macam Fahrin Ahmad, malangnya petang tadi aku telah membiarkan telur separuh masak ini menjadi 'overcooked' salama 45 minit!!
Mai bau hangit takdak hari! Sebaik tak meletup. Tapi serius ngeri bila tengok telur tu balik.
Aku pun masih tak tahu sebab apa telur ni menjadi warna ni lepas 'overcooked'. Tapi bau dia memang takdak hari! So, bagi yang nak masak telur gunakanlah timer untuk memperingatkan anda! Jangan telur lagi satu hangit sudah. Haha.

5 comments:

Anonymous said...

ahhahaa..kelakar la awk ni..
nk sign bole..???

angahpikah said...

masak telur pun boleh jadi cenggini. aku tak nak komen pjg2..

goreng gitar bkn men g. rebus telur... aisy segan den nak ghoyak.

areripe said...

hg gila ka pikah, aku beli beribu2 gitar tu, hg nak suruh goreng, rosak la..
heee!

a'im said...

haha.... gila..style.... ni buat baling orang yang bising kat bawah pun best ni

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

ni hg masak telur tembelang ke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...