Wednesday, February 16, 2011

Polis Yang RARE!!

Firstly, aku memang tak perasan apa yang tak kena ngan pic ni.. Bila aku tengok pic yang bawah baru la aku perasan. Memang RARE lah polis ni!!!

--> teman rase ler.. abg polis ni lupe nk bawak pestol sebab darurat nih!! kih3

19 comments:

woot-woot said...

macam pokes ! hahahhaahha

Amiey White said...

kita harus pk positive , mungkin tangan dia macam robotcop tu =.="

Along Usop said...

ini gambar memang rare!.. =)

elly said...

mcm nmpak photoshoped kt tngn die.. ^^

Along Usop said...

bukan potosop.. kompiden! lepas tengok muke polis tuh.. heheh..

amiey : robotcop pon pegang pistol la.. nguu..

nama.aku.lynn said...

gelakgolekgolek ohhh..hahhhahaha..darurat kot..

amira aihara said...

haahha..xpe bkn sume manusia i2 normal..hheh
opssss ampun pak polisi...

cik hanym said...

haha..
ade gak cangitu..
:P

Melati said...

mihhihhii =)) memang kelakarr! tembak pakai tangan tu, hehee

sicKo^ said...

jari dia boleh kluar peluru kot..

hakeem kira said...

pejadah nye . kalo tak bawak pistol buat la cara tak bawak . ni ...hadoi~ -.-

Amira Naddia said...

aku rase semua penjahat akan insaf

koepee said...

dh la xbwak pestol.. bt muka comei plak polis ni.. ahahahahahahah!!

amry said...

aku ingat muka dia tu yang ko fokus..rupa2nya dia tak bawak pistol. hahahahahahahahahahaha....
dulu time sekolah mesti selalu lupa bawa buku yang dijadualkan ni. hahaha..perangai terbawak sampai ke tua. kiki

Burungman said...

hahahaha.. mmg xleh blah punya polis

Yastro said...

Hehehe...cam kne p/sop jekkk...tp tang muka yg tak leh blah tu....muka mcm senyum pun ade...gaye cam dh nak pencen pun ader..hehehe

Zulfikar Hazri said...

hahahahahahahah(gelak sungguh2)

Atqhsykla said...

Hahahahaha. Guna jari pun boleh la :P

Mr Laici said...

haha.. dia ingat men polis entry ker.. ape dah.. hehee

Entry Terbaru: Blog Berat!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...